:) /
0 comments (+)
I need a hair cut. :D any idea what is nice for me. hmm. apa aa yang sesuai? Last hair cut was last year's december. waah. lamanya suda. pening bha nie kepala ku berfikir. x lama lg november. punya laa takut and excited. pelik eh. Dalam fkrn q nie balik2x sal baju, kasut, beg and accessories. =.= kes maw beli sngt laa nie. haih. kompom kena bebel. haha. x pa laa. janji aq puas hati. ;) Boros kan? well Apple bha nie. haha.
Hari nie punya laa boring d skula. Since aq duduk paling belakang and dekat tingkap, apa lagi. tengok budak2x form 3 main bola. Excited berabis nie td cheering up d tingkap. aq pula yg skt hati bila group yg aq sokong x dapat jaringkan gol. well2x. aq memang suka tengok orang main bola okaay. haha. selain bola sepak, aq suka tengok orang main bola keranjang. aha. I'm a big fan of football and basketball players. rindu pula time dulu2x ikut papa pergi taman tengok orang main. hehe. ;) Oya, cikgu maths sudah bagi kertas maths. and guess what? aq puas hati dengan markah aq. haha. (kunun) xD sok addmaths and chemistry, kalau tak dapat markah bagus selepas segala usaha and penat lelah, kompom aq kerat tangan aq. haha. :P p/s I miss you Frank :)
To my best friend, It hurts to see you hurt because I exactly know what it feels like that and there's nothing I can do to take the pain away or enough words to make you feel okay. anyway, I'm always here for you and you know that. You can lean on me when things gets harder for you because we are 'cousins' remember? ;) I miss you.
Anybody wants to be good to me by sending Cookie Monster stuff? Please? cookie monster t-shirt? cookie monster bag? cookie monster pencil case? cookie monster sweater? erm, No? Okaayy. :( Anyway, don't get me wrong. I am still a fan of Domo stuff. :)

Anybody wants to be good to me by sending Cookie Monster stuff? Please? cookie monster t-shirt? cookie monster bag? cookie monster pencil case? cookie monster sweater? erm, No? Okaayy. :( Anyway, don't get me wrong. I am still a fan of Domo stuff. :)
