Saturday night. :) / 0 comments (+)
I swear I love his voice. Haha! Punya laa. aduina, sudah lah tinggi then handsome lagi. So this is how the story goes, saya ada komen d tempat group 6A sbb ada satu kawan nie minta number2x kami so saya komen lah. Then ngam2x saya tgh berstory ma c Joy pasal dea. Dea=LKY. Hihi. Then tiba2x phone berbunyi and saya terus bagi si joy sebab saya ingatkan si Ah Kit sebab number tu starts with 017. Then tiba2x c joy bagi phone dengan muka blurrr and terus saya bercakap laa. Cakap punya cakap, rupa2xnya kawan lama. Hahaha. He kept talking in chinese and I kept talking in chinese and english. =) then dea tnya klu saya rindu ma dea, haha. for sure laa saya cakap 'yes'. I love talking to him. That half an hour phone call really made my saturday night. :) imissyou LKY.

Tumblr_lmzj95wiej1qaobbko1_500_large


← OLDER POSTS | HOME | NEWER POSTS →

Peek A Boo


Affiliates
Frank Yen Ziee link


Tagboard