No hard feelings bro. :) /
0 comments (+)
Pipie is right. I need to stop being sad about last year. Anyway, I’m so done with tears. I guess 2011 will be the last year I love someone hard. J This year? No thanks. I don’t want to go through the same pain again2x. This year will be the year where I focus on my studies. That’s the only to get out of this place and get the freedom to make my own decisions. If I get a good result, They will shut the hell up and I can make my own decisions but if I don’t get a good result, I’ll have to listen to them which really annoys the shit out of me. So, dear heart, “kerja kaw hanyalah untuk pam darah okay, tak payah nak buat aku jatuh cinta and sayang ma sesiapa sebab aku tak mahu cintakan sesiapa melainkan diri aku sendiri and yang paling penting aku tak perlu pun. Bahahaha.
About my health, mummy bawa p jumpa doktor hari tu d Indah sebab perut saya sakit sangat2x and ubat pun habis stok. Pergi around 8 p.m balik around 10 p.m =.= After tu doktor examine saya, saya keluar la dari bilik tu then doktor tu panggil mummy masuk. Then time pulang, saya tanya lah mummy apa doktor cakap, mummy cakap “Everything’s gonna be fine Jane. Mummy will always love you.” pelik kan. Tiba2x nie cakap pasal Love2x. I wonder apa doktor tu cakap. Apa2x pun saya sudah berserah sama God. :)
Oya, saya ma si Joy mile 4. :) Kami mahu beli dinner bha tu then last2x kami p Servay dulu. Then tiba2x si Joy tarik saya and dea ckp: “Si A ada di sini. Dea senyum sama aku. Tidak mahu pergi tegur dea ka?” Tegur? Adui, terus nie saya tidak jadi maw p tu section beli barang sebab dea berdiri di sana. Hahaha. Mengelak punya mengelak. Last2x dea nampak saya, dea senyum2x ma saya. Lama sudah saya tidak tengok dea senyum. P/S Saya tengok dia makin tinggi and handsome :D Bagi yang rapat sama saya tu tahu si A nie siapa so tak payah laa nak cerita dea nie siapa dalam hidup saya. Lagipun, semua tu dah berlalu.
